Dușul bucal – o metodă ușoară de a avea grijă de sănătatea ta dentară!

Irigatorul bucal nu ar trebui să lipsească din trusa ta de îngrijire a dinților!

Te întrebi de ce?

Iată câteva avantaje:

• îl poți folosi cu ușurință;

• reduce sângerarea gingivală, inflamația și depunerii plăcii;

• curăţă spaţiul interdentar şi suprafaţa proximală, igienizează şi subgingival. Există spații inaccesibile, unde bacteriile se acumulează și nu pot fi eliminate doar prin periaj, ață dentară sau agenți antimicrobieni;

• previne respirația urât mirositoare, unele afecțiuni;

• stimulează gingiile – un masaj pentru gingii datorită jetului de apă;

• crește durata de viață a implanturilor;

• soluție eficientă de curățare a danturii în cazul pacienților cu aparate ortodontice, implanturi dentare, restaurări protetice fixe, mobile sau în situația vârstnicilor, care nu au dexteritatea de a acorda o grijă mai multă igienei orale ș.a.

Cel mai important, dacă folosești dușul bucal, nu este nevoie de ața interdentară (mulți pacienți o folosesc greșit și își traumează gingiile, provocând, astfel, probleme dentare).

Potrivit mai multor studii, irigatoarele reduc riscul apariției gingivitei, respectiv a paradontitei. Un studiu efectuat de Universitatea din Nebraska (Statele Unite) pe 105 subiecți a evidențiat că irigatorul și periuța electrică de dinți, în cazul sângerării, sunt mai eficiente, practic, de 2 ori, decât periajul și folosirea aței dentare.[1]

[1] Barnes CM, Russell CM, Reinhardt RA, Payne JB, Lyle DM. Comparison of irrigation to floss as an adjunct to tooth brushing: effect on bleeding, gingivitis, and supragingival plaque. J Clin Dent 2005; 16: 71-77.

19 afișări0 comentarii