top of page
Caută

E adevărat că în timpul sarcinii nivelul calciului din organism (respectiv și din dinți) scade?

Calciul este un mineral important pentru multe dintre funcțiile de bază ale corpului uman.

În timpul sarcinii, calciul contribuie la formarea oaselor și a dinților, ajută la dezvoltarea sistemului nervos, sanguin ș.a.

Dacă nu obții zilnic suficient calciu, având în vedere creșterea bebelușului, în special în cel de-al treilea semestru, să știi că, într-adevăr, cel mic ar putea folosi rezervele tale de calciu pentru a-și suplini doza necesară.

Din acest considerent, este necesar să ai grijă de sănătatea ta și să îi oferi organismului suficient calciu. Nu uita și de perioada de după sarcină! O cantitate normală de calciu te va ajuta să-i oferi copilului un lapte matern mult mai bogat.

Având în vedere cele menționate, îți recomandăm să incluzi în meniul tău zilnic alimente bogate în calciu: lapte, brânză, iaurt, broccoli, migdale, cereale, somon, verdețuri ș.a. Dacă ai intoleranță la lactoză, încearcă sursele de calciu din alimentele alternative sau suplimentele și discută cu medicul despre această problemă.


Pentru metabolizarea calciului, administrează vitamina D și fosfor (fă plimbări și băi de soare), deoarece organismul nu poate absorbi de sine stătător calciul, iar vitamina D are o serie de beneficii precum: reglarea nivelului de fosfați din corp, întărirea sistemui imunitar pentru lupta împotriva infecțiilor, prevenirea diabetului zaharat ș.a.


Contactează-ne pentru sfaturi!


13 afișări0 comentarii

Kommentare


bottom of page